شناسهٔ خبر: 70555 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مديرکل فرودگاه‎های استان خوزستان:

پروژه محوطه‎سازی فرودگاه اهواز آماده اجرا است

محمدرضا رضایی محمدرضا رضائی از تعيين پيمانکار اجرای پروژه محوطه‎سازی کامل فرودگاه اهواز پس از برگزاری مناقصه و ابلاغ آن به پيمانکار برای اجرا خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران،  محمدرضا رضائی گفت: پس از برگزاری مناقصه محوطه‎سازی فرودگاه اهواز پیمانکار برنده تعیین شده است و به وی ابلاغ کردیم که برای آغاز عملیات وارد عمل شود.

وی با اشاره به اینکه در این عملیات، محوطه مقابل ترمینال جدید خارجی و همچنین ترمینال داخلی تا بخش ورود و خروج ساخته خواهد شد، گفت: در این پروژه جاده دوم دسترسی به محوطه فرودگاه از جاده همجوار شرکت نفت نیز ساخته می‎شود.

رضائی با بیان اینکه زمان در نظر گرفته شده برای اجرای پروژه حدود یک سال و نیم است، افزود: برای این پروژه ۱۵۴ میلیارد ریال اعتبار پیش‎بینی شده است.

وی در مورد پروژه‎های دیگر این فرودگاه توضیح داد: آماده انتشار مناقصه برای اجرای فاز دوم بهسازی فرودگاه و همچنین پروژه روشنایی باند (جابه‌جایی کابل‎ها) هستیم و یک مشاور نیز در حال مطالعه طرح جابه‌جایی برج مراقبت و احداث تاکسی وی و افزایش پارکینگ هواپیما است و طبق هماهنگی میان مدیرعامل شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران و استاندار خوزستان در آینده نزدیک پروژه جابهجایی هوانیروز نیز اجرایی خواهد شد.